PiraeusLeasing
Διαδικασία Εξέτασης Παραπόνων

Η Διαδικασία Εξέτασης Παραπόνων της Πειραιώς Leasing 

Εάν υπάρχει κάποιο θέμα που σας απασχολεί, μπορείτε άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί μας για την επίλυσή του. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να βρούμε την ιδανική λύση με αμοιβαίο όφελος.

Το αίτημα σας θα εξετασθεί σύμφωνα με την ΠΕΕ της Τράπεζας της Ελλάδος με αριθ. 157/1/2.4.2019 (ΦΕΚ Β’ 1613/10.5.2019)  «Υιοθέτηση των κατευθυντηρίων γραμμών της Μεικτής Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Εποπτικών Αρχών σχετικά με τον χειρισμό παραπόνων που υποβάλλουν οι συναλλασσόμενοι σε εποπτευόμενα ιδρύματα.»

 

Το αρμόδιο όργανο για την εξέταση των παραπόνων σας είναι η Μονάδα Κανονιστικής Συμμόρφωσης της Πειραιώς Leasing.

Επικοινωνήστε με την Μονάδα Κανονιστικής Συμμόρφωσης με τους παρακάτω τρόπους :

1. Συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας.

2. Τυπώστε και συμπληρώστε το έντυπο παραπόνων.

Για την Πειραιώς Leasing πατήστε εδώ.

Για την Πειραιώς Leases (πρώην Κύπρου Leasing) πατήστε εδώ.

Για την CPB Leasing πατήστε εδώ.

Το έντυπο μπορείτε να το στείλετε :

-Ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Βασιλίσσης Σοφίας 1, Μαρούσι , Τ.Κ. 151 24

-Με FAX στο 210-7760893 

-Με mail στο compliance@piraeusleasing.gr

Για τηλεφωνική επικοινωνία καλέστε στο 210-7760600.

Το παράπονο σας μπορείτε επίσης να το υποβάλετε στα γραφεία μας στο Μαρούσι, Βασιλίσσης Σοφίας 1, Μαρούσι , Τ.Κ. 151 24 και στη στη Θεσσαλονίκη, Παύλου Μελά 13 (4ος όροφος), 546 22 Θεσσαλονίκη

Τι θα κάνει η Μονάδα Κανονιστικής Συμμόρφωσης.

Αφού παραλάβει το αίτημά σας θα επιβεβαιώσει την παραλαβή του και στη συνέχεια  σε συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Πειραιώς Leasing, η Μονάδα Κανονιστικής Συμμόρφωσης θα το εξετάσει και θα σας απαντήσει εντός 45 ημερών. Σε περίπτωση που απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα ενημερωθείτε με σχετική επιστολή.

Τι μπορείτε να κάνετε αν δεν σας ικανοποιήσει η απάντηση μας :

Σε περίπτωση που η απάντηση μας δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να απευθυνθείτε για την εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, στον Ελληνικό Χρηματοοικονομικό Μεσολαβητή ως φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), ο οποίος βρίσκεται καταχωρημένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας Αγοράς.

Διεύθυνση: Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα

Ιστοσελίδα: www.hobis.gr 

Τηλ.: 10440, 210 3376700

Fax: 210-3238821

e-mail: info@hobis.gr